29/7 – De Heathrow a Miami i Mèxic
0h45, 1h40, 2h55 de Londres... quina rasca! Aquí a Heathrow no es pot dormir!
5h10. Agafo el tren cap a la terminal 3. Ja ens hem acomiadat els 4 penjats. La Maj m’ha regalat un petit sac de dormir de seda comprat a Vietnam. S’ha passejat per mitja Àsia i a Mèxic ja hi ha estat. Que bé! M’ha agradat començar així. Unes hores i ja he conegut gent. Espero que això continuï així.
7h35. A la porta de l’avió cap a Miami. Ja no em queda gaire espera. Quins controls! Per sort no vaig tenir res a veure amb el moviment Nazi entre l’any 33 i 45 i em deixaran entrar als EUA.
Estranyament, la gent sembla estar d’un molt bon humor a les 5 del mati. Deu ser que a aquesta hora ningú té maldecaps encara.
10h. Cago’n dena! Tinc una gana! I aquí en l’avió dos vegetarians posant problemes i fent que la del carro del menjar vagi lenta lenta...
Sembla que ja el tinc aquí. Quina gana!
12h32 de Miami, ja estic esperant l’avió a la terminal. Sembla que arribarà amb una mica d’endarreriment, però bé, ja quasi hi soc. Cansat, brut i amb son, però ja quasi hi soc.
Com era d’esperar, a l’avió, capcinades d’una hora.
La motxilla que havia facturat de París a Miami me la deixen pujar a bord. Però havia oblidat que hi duia la navalla i un encenedor... Confiscats!!! No obstant, tants controls i el ganivet de la carn els ha passat per alt... amb mi cap a Cancún! Però a la tornada hauré de vigilar...
Estats Units! Els polis de la duana fan respecte, però són ben amables i m’han deixat passar :)
A més, Miami és hispà! Tothom parla espanyol, els cartells en anglès i espanyol... Però jo ho intento en anglès. On s’han cregut que viuen aquests? Això són els Estats Units!
15h15, dins l’avió cap a Mèxic. M’ha tocat al costat de la clàssica filla de ‘jefe de la tribu’ que et ve i et diu, si no et cases amb la meva filla d’aquí no surts viu... Bé, el ‘jefe’ no hi és... ja buscarem ‘chamaquitas’ durant els propers dies.
15h35... La ‘filla del jefe’ em mira rar...
16h20, a escassos minuts d’aterrar... quins nervis!
Que faré? El primer anar al punt d’informació, preguntar per l’estació d’autobusos, agafar un mapa de la ciutat, preguntar quan em pot costar un taxi fins al centre, canviar pesos (50€), anar a l’estació, caminar una mica i esperar en Berni i la Mira.
16h de Cancún. Missió acomplerta! Finalment tenia temps i he anat al centre amb bus. Allí encara he conegut dues noies argentines que viuen a Hawaii i que anaven a Cancún per passar la nit i després cap a Cuba... La gent és molt oberta, per qualsevol cosa et parlen. M’agrada!
17h30. He trobat a en Bernat i la Mira. Hem canviat pesos, comprat aliments i sopar i agafat el bus cap a Palenque.
De moment tot va bé. Fins i tot he pogut dormir en el bus!!! I he parlat una mica amb el company de viatge... que complicat que era comprendre’l!
-------------
0h45, 1h40, 2h55 de Londres ... ¡Quél rasca! ¡Aquí en Heathrow no se puede dormir!
5h10. Cojo el tren hacia la terminal 3. Ya nos hemos despedido los 4 colgados. Maj me ha regalado un pequeño saco de dormir de seda comprado en Vietnam. Se ha paseado por media Asia y en México ya ha estado. ¡Qué bien! Me ha gustado empezar así. Unas horas y ya he conocido gente. Espero que esto continúe así.
7h35. En la puerta del avión hacia Miami. Ya no me queda mucha espera. ¡Qué controles! Por suerte no tuve nada que ver con el movimiento Nazi entre el año 33 y 45 y me dejarán entrar en los EE.UU.
Extrañamente, la gente parece estar de un muy buen humor a las 5 de la mañana. Debe ser que a esta hora nadie tiene quebraderos de cabeza todavía.
10h. ¡Cago en diez! ¡Tengo un hambre! Y aquí en el avión dos vegetarianos poniendo problemas y haciendo que la del carro de la comida vaya lenta lenta...
Parece que ya lo tengo aquí. ¡Qué hambre!
12h32 de Miami, ya estoy esperando el avión en la terminal. Parece que llegará con un poco de retraso, pero bueno, ya casi estoy allí. Cansado, sucio y con sueño, pero ya casi estoy allí.
Como era de esperar, en el avión, dormiditas de una hora.
La mochila que había facturado de París a Miami me la dejan subir a bordo. Pero había olvidado que llevaba la navaja y un mechero... Confiscados!!! No obstante, tantos controles y el cuchillo de la carne lo han pasado por alto... ¡Pues conmigo hacia Cancún! Pero a la vuelta tendré que vigilar...
¡Estados Unidos! Los polis de la aduana imponen respeto, pero son bien amables y me han dejado pasar : )
¡Además, Miami es hispano! Todo el mundo habla español, los carteles en inglés y español... Pero yo lo intento en inglés. ¿Dónde se han creído que viven éstos? ¡Esto son los Estados Unidos!
15h15, dentro del avión hacia México. Me ha tocado al lado de la clásica hija de 'jefe de la tribu' que te viene y te dice, si no te casas con mi hija de aquí no sales vivo ... Bien, el 'jefe' no está ... ya buscaremos 'chamaquitas' durante los próximos días.
15h35... La 'hija del jefe' me mira raro...
16h20, a escasos minutos de aterrizar... ¡qué nervios!
¿Qué haré? Lo primero ir al punto de información, preguntar por la estación de autobuses, coger un mapa de la ciudad, preguntar cuándo me puede costar un taxi hasta el centro, cambiar pesos (50€), ir a la estación, andar un poco y esperar a Berni y Mira.
16 h de Cancún. ¡Misión cumplida! Finalmente tenía tiempo de sobras y he ido al centro con bus. Allí he conocido a dos chicas argentinas que viven en Hawai y que iban a Cancún para pasar la noche y después hacia Cuba... La gente es muy abierta, por cualquier cosa te hablan. ¡Me gusta!
17h30. He encontrado a Bernat y Mira. Hemos cambiado pesos, comprado alimentos y cena y cogido el bus hacia Palenque.
De momento todo va bien. Incluso he podido dormir en el bus!!! Y he hablado un poco con el compañero de viaje... ¡que complicado que era comprenderlo!
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home