dissabte, d’agost 26, 2006

2/8 – Costa Pacífica

Doncs finalment si que va resultar ser un problema viatjar en el bus de 2a. Més que res perquè el tipus de la taquilla ens va estafar. Li vaig preguntar si els seients que ens donava eren aquells on hi havia la roda, i per tant tens una elevació en el terra i no pots posar bé les cames; va dir que no i va ser que si. També li vaig demanar passadís, per poder estirar les cames en el cas d’error, i doble error, em va donar finestra... Així que he passat tot el viatge fatal. 6 hores de corbes i més corbes sens poder estar bé en el seient, sense poder dormir... Fatal!
I a les 5h érem a Pochutla, taxi de 70 pesos i els tres cap a Zipolite. Encara negra nit.
Hem esperat en la platja i a una hora decent hem buscat unes cabanes per allotjar-nos. N’hem trobat unes per 100$, que estan a 1er línia de mar, sobre la platja, elevades i consisteixen en 1 llit i una taula. No són res de l’altre món, però estem al costat del mar!!!

I durant el dia, banyar-nos, Corona, dormir al sol, sol, bany, menjar, bany, sol i una mica de poble.

Estic de vacances, estic a México, estic en el Pacífic, estic al costat del mar... ooohhh.... m’encanta!

----------

Pues finalmente si que resultó ser un problema viajar en el bus de 2ª. Más que nada porque el tío de la taquilla nos timó. Le pregunté si los asientos que nos daba eran aquéllos donde había la rueda, y por lo tanto tienes una elevación en el suelo y no puedes poner bien las piernas; dijo que no y fue que si. También le pedí pasillo, para poder estirar las piernas en el caso de error, y doble error, me dio ventana... Así que he pasado todo el viaje fatal. 6 horas de curvas i más curvas sin poder estar bien en el asiento, sin poder dormir... ¡Fatal!
Y a las 5 h estábamos en Pochutla, taxi de 70 pesos y los tres hacia Zipolite. Todavía noche cerrada.
Hemos esperado en la playa y a una hora decente hemos buscado unas cabañas donde alojarnos. Hemos encontrado unas por 100$, que están en 1era línea de mar, sobre la playa, elevadas y consisten en 1 cama y una mesa. No son nada del otro mundo, pero estamos al lado del mar!!!

Y durante el día, bañarnos, Corona, dormir en el sol, sol, baño, comida, baño, sol y un poco de pueblo.

Estoy de vacaciones, estoy en México, estoy en el Pacífico, estoy al lado del mar... ooohhh.... me encanta!