3/8 – Zipolite i Mazunte
Res a fer. Despertar, sentir el mar, sortir i banyar-me. Grans moments de la vida. Teníem pensat anar a fer submarinisme a unes platges properes; però com que el dia està una mica núvol, doncs ens quedem passejant pel poblet, fent quatre compres (bàsicament un pareo) i anem cap a Mazunte.
Per anar a Mazunte hem pres el ‘colectivo’, una furgoneta ‘pick up’, acomodada amb seients a banda i banda i una lona cobrint el sostre. Anàvem ‘plens’, érem unes 12 persones... pensàvem que anàvem plens, doncs al retorn ens hi hem encabit fins a 24!!! Una bogeria...
A Mazunte, platja, onades, sol i una mica més de noies que a Zipolite. Un cop dins l’aigua, les onades venien amb tal força que et podien sacsejar amunt i avall i acabar-te escopint cap a la sorra.
Per la tarda, a la platja del costat, hem trobat l’altre grup amb el qual hem compartit una mica de dinar i begudes, onades, sol i tranquil.litat... Després, cadascú al seu campament. Jo, descansant i fent-la petar amb en Bernat i la Mira.
Ja quan ens havíem mig endormiscat vam recordar que havíem quedat amb en Javi i els altres en el ‘bar’ del poble, la Livelula. Només va aparèixer en Javi i la cosa va ser relaxada... 1 tequila i 2 Sols, conversa, música i a dormir.
Al llarg de la tarda havia decidit marxar amb el grup cap a Acapulco en cotxe. Tenia ganes de passar per Puerto Escondido, però estant Acapulco a 8 hores de viatge, tenint l’habitació ja reservada i pensant en la possible festa del divendres nit, vaig pensar que era més sensat anar amb ells. Puerto Escondido quedarà per la tornada o per un altre viatge. Sempre és bo deixar-se coses...
------------
Nada que hacer. Despertar, oír el mar, salir y bañarme. Grandes momentos de la vida. Teníamos pensado ir a hacer submarinismo a unas playas próximas; pero como el día está un poco tapado, pues nos quedamos paseando por el pueblecito, haciendo cuatro compras (básicamente un pareo) y vamos hacia Mazunte.
Para ir a Mazunte hemos tomado el 'colectivo', una furgoneta 'pick up', acomodada con asientos a ambos lados y una lona cubriendo el techo. Íbamos 'llenos', éramos unas 12 personas... pensábamos que íbamos llenos, pues al retorno nos hemos metido hasta 24!!! Una locura…
En Mazunte, playa, olas, sol y un poco más de chicas que en Zipolite. Una vez dentro del agua, las olas venían con tal fuerza que te podían sacudir arriba y abajo y acabar escupiéndote a la arena.
Por la tarde, en la playa de al lado, hemos encontrado el otro grupo con el cual hemos compartido un poco de comida y bebidas, olas, sol y tranquilidad... Después, cada uno en su campamento. Yo, descansando y charlando con Bernat y Mira.
Ya cuando nos habíamos medio dormido recordamos que habíamos quedado con Javi y los otros en el 'bar' del pueblo, la Livelula. Sólo apareció Javi y la cosa fue relajada... 1 tequila y 2 Soles, conversación, música y a dormir.
Durante la tarde había decidido marcharme con el grupo hacia Acapulco en coche. Tenía ganas de pasar por Puerto Escondido, pero estando Acapulco a 8 horas de viaje, teniendo la habitación ya reservada y pensando en la posible fiesta del viernes noche, pensé que era más sensato ir con ellos. Puerto Escondido quedará para la vuelta o para otro viaje. Siempre es bueno dejarse cosas...
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home