dilluns, de setembre 18, 2006

10/8 – Arribant a San Cristobal de las Casas

Bé, el viatge ha estat més curt del que preveia i la ciutat més gran. També me la imaginava mig solcada pels arbres, en una vessant de la muntanya, i evidentment és en una planícia. També la creia més apartada del món i, evidentment, té tots els serveis.
Em sembla que volia jugar a l’explorador, passejar-me pels carrers de terra i anar a prendre una cervesa en el bar del poble... doncs bé, això no és així, a veure que em trobo.

--------

Bueno, el viaje ha sido más corto de lo que preveía y la ciudad mayor. También me la imaginaba medio surcada por los árboles, en una vertiente de la montaña, y evidentemente está en una planicie. También la creía más apartada del mundo y, evidentemente, tiene todos los servicios.
Me parece que quería jugar al explorador, pasearme por las calles de tierra e ir a tomar una cerveza en el bar del pueblo... pues bien, esto no es así, a ver que me encuentro.